vrijdag 27 november 2020

Mijn eerste tas.

 
Prijsvraag:
Op deze foto zien jullie mijn allereerste tas ‘handmade by Marja’. Daarna was ik ook gelijk niet meer te stoppen en maakte ik de ene tas na de andere. Morgen is het een jaar gelden dat mijn moeder mijn nieuwe atelier opende. Daarom heb ik een leuke (misschien wel onmogelijke) prijsvraag bedacht.
Hoeveel jaar en maanden denken jullie dat het geleden is dat ik deze eerste tas heb gemaakt?
Wie het dichtste bij het goede antwoord zit trakteer ik op een waardebon van €25,- 🥳
Waag je ook een gokje? Het antwoord kan je via de mail doorgeven.
                                                                   
marjaduiker@hotmail.com
of via een appje 06 24407271

Ik ben reuze benieuwd. 

Alvast een heel fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.