vrijdag 21 oktober 2022

Van leren jas naar tas.



Lucy had het mij al een paar keer gevraagd of ik van haar vaders jas een tas voor haar kon maken.

Een lastige vraag want ik maak geen tassen meer op bestelling. Toch na een paar keer vragen kon ik het niet meer weigeren omdat ik zag hoe blij het Lucy zou maken. En het idee spreekt mij ook erg aan als ik zie hoe blij iemand wordt van zo’n waardevolle herinnerings tas.


Het was best spannend om de schaar in een jas te zetten die al zo lang bewaard is. De voering van de jas heb ik weer hergebruikt in de tas incl vakjes en ritsen. 



Gisteren heeft Lucy de tas opgehaald en 

draagt vanaf nu elke dag een mooie herinnering van haar vader met haar mee. ❤️



Dit is een bijzonder project, een herinneringstas die ik af en toe doe naast mijn gewone atelier werkzaamheden.


Vanmiddag is mijn atelier open van 13.00-17.00 uur.

Je bent van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.