vrijdag 3 november 2023

Workshop.

Maak je eigen duurzame tas in een dag.


Na jaren vele tassen te hebben gemaakt in mijn atelier, lijkt het mij erg leuk om mijn ervaring met jullie te delen in een workshop.

Tijdens deze workshop ga je binnen +/- 5 uur zelf een tas maken van onder meer leer uit de meubelindustrie. De tas bestaat voor minstens 50% uit materiaal dat anders weggegooid zou worden, dus je bent ook nog eens duurzaam bezig.

Je hebt keuze uit meerdere modellen en materiaal, zoals printleer en vachtjes uit mijn eigen leer collectie. Tijdens de workshop ga je het leer met behulp van de patronen uitsnijden, plakken, verstevigen, een rits plaatsen en bijpassende fournituren uitzoeken.



De stikwerkzaamheden op de industriële naaimachine doe ik. Alles gebeurt in overleg en stap voor stap. Je zult zien hoe leuk het is om jouw eigen ontworpen tas te zien ontstaan. En met als doel dat jullie blij naar huis gaan.

De prijs is €75,- p.p, inclusief het materiaal, koffie/thee met iets lekkers en een vegetarische lunch.

Aantal: 2 personen per workshop.

Resultaat: een unieke zelf ontworpen tas.


Data van de workshops:

Zaterdag 11 november 10:00-15-00 uur (gereserveerd)

Woensdag 22 november 10:00-15:00 uur (gereserveerd)

Zaterdag 2 december 10:00-15:00 uur (gereserveerd)

Zaterdag 9 december 10:00-15-00 uur (gereserveerd)

Woensdag 13 december 10:00-15:00 uur (gereserveerd)

Zaterdag 16 december 10:00-15:00 uur (gereserveerd)

Vrijdagmiddag is mijn atelier open, kom gerust langs als je vragen hebt of meer informatie wil weten.

Weet je al zeker dat je deze workshop wil doen? Dan kun je mij appen of bellen op 06-24407271.

Ik ben heel enthousiast en hopelijk jullie ook 🫶🏻

Groetjes van Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.